Politics

Al Gore Skewers TV News

Al Gore Skewers TV News

View this image › Danny Moloshok, File / AP Three weeks after announcing he would sell his struggling cable news channel, Current, to Al Jazeera — pocketing an estimated $100 million in profit — Al Gore skewered television news in…